Felles løpetrening på fredager

Inspirert av suksessen i Bergen City Marathon (=fellesskap og fysisk aktivitet), fortsetter vi med fellestrening hver fredag kl 12 fra Overlege Danielssens Hus.

Vi løper ut sammen i rolig tempo, og når vi kommer til Isdalen løper/går alle så langt de vil i eget tempo. Det har vært alle grader av fart representert på de treningene vi har hatt til nå. Dette er for ALLE uansett fysisk form. Du trenger heller ikke ha fancy treningstøy.

For folk i Kalfarveien er det lett å ta campusbussen opp kl 11.50, og fin nedoverbakke å løpe tilbake, evt ta buss.

Hvis noen lurer på bruken av arbeidstid, kan de ta kontakt med meg J. Arbeidsmiljøundersøkelsen tyder på at vi jobber for mye på dette instituttet. Felles fredagsløping er (i tillegg til å være gøy) et HMS-tiltak av høy klasse, og bedre jo flere som blir med!